collage 2017 03 03Mag ik mij even voorstellen:
Ik ben Jan de Vries, Handicart Consul van Golfclub Kavel II Beemster.

Ik heb mij beschikbaar gesteld om de taken over te nemen van Gerard Hoekstra.Het bestuur en de exploitant hebben hiermee ingestemd. In de ledenvergadering van 21 november 2016 ben ik voorgesteld als de nieuwe consul.

Sinds oktober 2015 ben ik samen met mijn vrouw Marian lid van de Golfclub Kavel II Beemster. Vanaf het begin voelde ik mij betrokken bij de vereniging. De sfeer en openheid spreken mij aan en zeker ook de betrokkenheid van de grote groep vrijwilligers. Zij zorgen ervoor dat de vele activiteiten binnen de vereniging zoals de organisatie van de wedstrijden (bijv. de ledenwedstrijden en de NGF competitie) goed geregeld worden.

Bij onze vereniging zijn er voor de leden en greenfee spelers 2 handicarts beschikbaar. Deze zijn op lease basis ter beschikking gesteld door de Stichting Handicart. De financiering voor het gebruik wordt opgebracht door gebruikers (pashouders) en donaties.
Voor nadere informatie klik hier

Woensdag 22 februari 2017 heb ik een introductiedag voor nieuwe consuls bijgewoond. Er gaan op kort termijn enkele zaken wijzigen i.v.m. het gebruik van de handicarts. Via deze weg zal ik jullie op de hoogte houden.

Mochten er tussentijds vragen zijn over het gebruik van de handicart, het aanvragen pasjes, donateur of sponsor worden, laat het mij weten.

Noteer alvast in je agenda: zondag 25 juni 2017 houden we onze jaarlijkse Handicart wedstrijd.

Jan de Vries
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Mobiel 06 38327757