IMG 0437Op 29 maart was de afsluiting van het winterseizoen damesdag. De dames lieten zich ook dit seizoen niet kennen en waren iedere week (weer of geen weer) present om gezellig samen te golfen. Er waren 23 wedstrijden met gemiddeld 16 deelneemsters. Slechts 4 keer werd het afgelast omdat de baan was gesloten.
Na de wedstrijd en de prijsuitreiking hebben we genoten van een lunch die bestond uit een kruising tussen een high tea en een lunch. Harry en zijn team hebben ons zeer verrast met allerlei lekkere koude en warme hapjes!

Maar het balletje moet blijven rollen dus we gaan gelijk weer door met de zomercompetitie damesdag!

Onderstaand het verslag van de winnares van het seizoen:

Het balletje kan raar rollen......... want voor mij werd het een dubbele verrassing op de slotdag van de damescompetitie.
Geheel onverwacht en niet gedacht eindigde ik aan het eind van deze competitie als winnaar!!!!!! Het was mijn tweede wintercompetitie die ik speelde. Het werd voor mij een hele uitdaging aangezien ik eigenlijk een mooi weer speler ben. Regelmatig stonden we op de baan met regen, wind, sneeuw of hagel. Maar door de warmte en de gezelligheid van alle dames die meededen kon ik mij er door heen slaan. Ik wil hiervoor iedereen bedanken.
Op de slotdag had de commissie een alternatieve wedstrijd georganiseerd met drietallen. Gelukkig scheen het zonnetje, maar zoals we al vaker ondervonden hadden was er ook regen en koude wind. Ik liep samen met Marijke Pot en Joke Hutzezon. Het werd een leuke en gezellige teamwedstrijd, waarbij tactiek een grote rol speelde. Tot onze verbazing werden we ook nog eerste.
Tot slot en in het bijzonder wil ik de commissie, Jeannette en Els, hartelijk bedanken voor hun inzet en het organiseren van de competitie.
Joke Scheele

IMG 0432